antenna

2 kids, 1 hond, 1 scheiding, 1 (jongere) man, 1 huis, 1 job en veel chaos

This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Friday, August 20, 2004
 
Wespensteek nr. 2
Oesje, time flies. Ik ben al enkele dagen hier niks komen posten en pertang veel te vertellen.
Woensdag vrij genomen. Met man en hond richting zee getrokken. Om wat zon te pakken, te wandelen én mijn broer + zijn aanhang te bezoeken.
We waren nog geen half uur aan het wandelen of ik voelde iets in mijn haar. Ik dacht dat het een vliegje was. Toen ik het vastgreep: PAF een steek in topje van mijn ringvingre. En dat doet lelijk pijn. Meteen gif uitgezogen maar dat blijft dus vree steken. Ik had ook een beetje schrik. Want het was mijn 2de wespensteek in minder dan 1 week tijd! (en dat spooky verhaal vandie man die na een bijensteek dood valt...)
Vermits ik kort bij een Rood Kruis-cabine stond, heb ik alle trots laten varen en ben er binnen getrippeld. Of ze aub wat azijn hebben. Het meisje van dienst had een 'goei zalf. Die heeft ze er in een dikke laag opgesmeerd en daarover een sparadrap. En dat deed deugd!
Twee wespensteken op 5 dagen tijd. Dat belooft voor straks als die wespenplaag op haar hoogtepunt komt.