antenna

2 kids, 1 hond, 1 scheiding, 1 (jongere) man, 1 huis, 1 job en veel chaos

This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Monday, August 30, 2004
 
Middenin een gesprek en borstvoeding part 3
Zaterdagmiddag van terras tot terras geslenterd. Ondertussen nog de mooiste laarzen gekocht ( en neen, ik laat de knielaarzen voor diegenen die het nog kunnen dragen).
Mijne M wilde nog zijn wekelijke lotto 'zetten'. Ondanks mijn kansberekeningen (vond ik gewoon dé max in wiskundeles) blijft hij vertrouwen hebben in zijn door het MACHINE lukraak gekozen cijfers. We stappen dus bij krantenboer binnen en vallen pardoes middenin een zeer geanimeerd gesprek: 'en heb je die tanden bekeken. En geen borsten. Die is voor haar geld getrouwd'
In een reflex grijp ik naar mijn borsten. Tja. De zaakvoerster , een mannelijke én vrouwelijke klant zien dat en hun replieken zijn goud waard. Zaakvoerster: 'oei mevrouw, het gaat niet over u hoor.' En de vrouwelijke klant: 'neeje! Meneer, madam heeft alles d'erop en d'eraan.'
Het ging dus over Justine Henin. En over roddels. En dat ze dat allemaal haalt uit die 'boekskes'

Opeens laat die klant me het mannenblad 'Men's health' zien en zegt:' sinds ik dat boekje koop, is de seks stukken beter.' 'Daar staat schoon bloot in. Want hij wil niet altijd..'
Ik knik van ja en voor ik het weet, floep ik het eruit: 'allez, als het maar bij boekskes blijft. Ik heb een vriendin en die hare man wilde een 2de hond en ze zei 'liever een 2de hond' , dan een 2de vrouw'. Dat vonden ze een geweldige! (Mannelijke klant incluis). Ze zijn er net niet ingebleven...

En alsof dart nog niet voldoende is op een zaterdagmidag, installeren we ons op een gezellig terras. Naast kerk. Kijken naar mensen is 1 ding. Maar als 1 van die mensen haar T-shirt omhoog frommelt om versgeperste baby de borst te geven.... dan krijg ik het kwaad. Ik heb geen zin in mij opgedrongen intimiteiten as such. Mijn tapasgoesting was op slag verdwenen. En niks handdoek hé om het 'geheel' wat te bedekken. Poeh!

En wat je ook doet om weg te kijken, om een of onverklaarbare reden wordt je gezicht richting borsttafereel getrokken. Zou manlief dat nu echt graag hebben?