antenna

2 kids, 1 hond, 1 scheiding, 1 (jongere) man, 1 huis, 1 job en veel chaos

This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Tuesday, August 31, 2004
 
Laatste keer slapen
Vannacht ga ik slapen als een klein kind dat de volgende de pakjes van sinterklaas ontdekt. WA-HAAAAAANT, morgen om 11.15u gaat na anderhalf jaar afzien de beugel er eindelijk uit. Yihaaaaa. Het zal nog meer dan uur duren eer ik uit die orthodontistenstoel mag stappen, want er worden nog millimeterdunne draadjes gefixeerd achter bovenste en onderste tandrij , maar niks kan mijn goed humeur stukmaken.

Vorig jaar begin maart ben ik met huidige job gestart. Een dikke maand later zat de al geplande beugel erin. 18 maanden zou het kunnen duren had ze voorspeld.

Neen, gezellig is het niet. je voelt je ronduit een overjaarse nerd! Ik ben samen met jongste dochter gestart. En ik heb het heel moedig van mijn kids én lief gevonden dat ze nog naast me wilden stappen.

Heel erg vond ik het 'speeken'. Jeweetwel, mensen die al pratend je 'natspetsen'. Of dat lichtjes kwijlen in de mondhoeken. Walgelijk AFFREUS! In het begin heb ik er zelfs mijn sociaal leven op een laag pitje gehouden. Te beschaamd.

En elke keer datzelfde effect: bam, mensen zien je mond ipv je gezicht of ogen.

En dat is vanaf morgen GEDAAN! FINITO! Happy end.