antenna

2 kids, 1 hond, 1 scheiding, 1 (jongere) man, 1 huis, 1 job en veel chaos

This page is powered by Blogger. Isn't yours?
Monday, September 08, 2008
 
Perle Noir
Ik ben geen de Gordelfan. Het wordt me allemaal iets te fanatiek. Ik snap de problematiek wel. Ik blijf België een geweldig land vinden. Ik hou van het diverse. Van de vele talen, de vele culturen. natuurlijk loopt er vanalles fout. Soit. Ik ben gisteren naar hartje Brussel getrokken en ben in één van de zijstraten van de Louizalaan een overheerlijke koffie gaan drinken. Perle Noir , in de Jan Stasstraat 13. Je wordt er perfect in het Nederlands ontvangen. Voldoende literatuur voor handen. Of je gaat in de pressshop er rechttegenover je pakket aan tijdschriften en kranten kopen. Als je terug buitenstapt, kun je niet anders dan een zalig zen-gevoel bij jezelf vaststellen.

Labels: , ,